Splošni pogoji

1. NAROČANJE
V spletni trgovini Tanorganic.si se izdelke kupuje samo preko spleta. Oddana naročila se smatrajo kot dokončna. V primeru napačnega naročila ali preklica lahko kupec popravi/prekliče svoje naročilo, vse dokler ne dobi e-poštnega sporočila "potrditev naročila". Ko kupec prejme e-poštno sporočila "potrditev naročila" preklic ni več mogoč. AKORD d.o.o. Brežice, Bohoričeva ulica 18, 8250 Brežice si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila. Do zavrnitve naročila s strani Akord d.o.o. Brežice lahko pride pred prejemom obvestila "potrditev naročila".

2. VRAČILO BLAGA
Če vam blago ne ustreza nas morate o vaši nameri oz. reklamaciji obvestiti v 15 dneh od prejema pošiljke. Izdelke morate vrniti v roku 30 dni od datuma vložitve vaše pisne namere oz. reklamacije. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži in ne smejo biti poškodovani. Zraven mora biti obvezno priložen originalen račun, dokumentacija in reklamacijski obrazec. Izdelke vrnete na naslov podjetja, ki je naveden spodaj. O svoji nameri pa nas lahko obvestite na telefon 07 49 93 165. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

3. DOBAVA
Naročeni izdelki ostanejo v lasti prodajalca vse do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Kupnino za naročene izdelke poravnate glede na izbrano plačilno metodo. Dobavni rok za izdelke, ki so na zalogi je dobavni rok 1-5 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, pa je dobavni rok je 3-21 delovnih dni. Dobavni rok začne teči z izdajo e-poštnega sporočila z naslovom "potrditvi naročila". V kolikor je sporočilo izdano do 12. ure začne, dobavni rok veljati z istim dnem drugače z naslednjim delovnim.

4. SLIKE IN BESEDILO
Slike izdelkov v spletni trgovini Tanorganic.si so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

5. CENE
Cene izdelkov v spletni trgovini www.tanorganic.si/trgovina.html so z DDV. Podjetje Akord d.o.o. Brežice JE davčni zavezanec. Cene so označene v valuti EUR in so dokončne. Spletne cene v spletni trgovini veljajo samo za oddano naročilo preko spletne trgovine ter za nakup z gotovino po povzetju ali po predračunu. Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa.

6. VAROVANJE PODATKOV
Številke kreditnih kartic ali katerekoli podatke povezane s plačevanjem preko spleta ne hranimo. Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo skrbno varovali. Uporabljeni bodo samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) in interno informiranje/reklamiranje.

7. PREVZEM - PLAČILO
Z oddanim naročilom v spletni trgovini http://www.tanorganic.si/trgovina.html se zavezujete, da boste glede na izbrani način plačila poravnali kupnino. V primeru prevzema pošiljke preko dostavne službe ob prevzemu obvezno podpišite spremne dokumente (dobavnica, ...). Ob prevzemu ste v primeru izbire plačila po povzetju dolžni poravnati kupnino za dostavljeno blago. Stroške dostave plačate dostavni službi. Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Vse morebitne spore v zvezi z vašim nakupom bo reševalo pristojno sodišče v Brežicah.

STROŠKE POŠILJANJA PLAČA KUPEC in sicer:
3,60 € z vključenim 22% DDV

OPOMBA: V primeru plačila po povzetju kupec poleg stroška nakupa (odkupnine), plača še strošek vplačnine za nakazilo odkupnine direktno Pošti Slovenije (poštarju). Podrobnosti o strošku lahko preverite na spletni strani pošte.

8. ODSTOP OD POGODBE
Potrošnik ima pravico v 14 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. Svoj odstop mora pisno sporočiti prodajalcu. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v navedenem roku. Če je potrošnik blago že prejel, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti prodajalcu v tridesetih dneh po poslanem pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prodajalec mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila oz. najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če zamudi z vračilom plačil, mora prodajalec potrošniku poleg zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude. Edini strošek, ki ga mora plačati potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.

9. REKLAMACIJE
Če vam blago ne ustreza nas morate o vaši nameri oz. reklamaciji obvestiti v 15 dneh od prejema pošiljke. Blago morate vrniti v roku 30 dni od datuma vložitve vaše pisne namere oz. reklamacije. Izdelke vrnete na naslov podjetja, ki je naveden spodaj. O svoji nameri pa nas lahko obvestite na telefon 07 49 93 165. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

10. DRUGI STROŠKI
Drugih stroškov z vidika naročila, dostave in posredovanja pri odkupnini ne zaračunavamo.

11. ZLORABA SISTEMA
Poskus kakršne koli zlorabe sistema v spletni trgovini, bomo preganjali v največji meri in z vsemi zakonitimi sredstvi.

12. ROK VELJAVNOSTI PONUDBE IN CEN
Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica.


13. OSNOVNI PODATKI

Akord d.o.o. Brežice
Bohoričeva ulica 18
8250 Brežice
SI-Slovenia
ID: SI44400284

Smo davčni zavezanec

Tel.: 07 49 93 165
Faks: 07 49 93 167

TRR pri NLB: 02970-0011340823